Du kan flytta runt med ditt tangentbord
plus
minus
vänster
höger
Placera en nål på kartan för att påbörja en ny rapport
mellanslag
Tryck på mellanslag igen för att anpassa platsen
mellanslag
Påbörja
rapporten här
Flytta
rapporten hit
Tillbaka till samtliga rapporter

Hagtornsgränd 2, Bohus

Anonym rapport i kategori Avfall och återvinning, 10:27, tors 2 augusti 2018

Skickades till Ale kommun, 3 minuter senare. FixaMinGata-ref: 9649.

Hejsan Jag har vid flera tillfällen inte fått mina sopor tömda vilket framförallt nu under sommaren blir förödande. Om det nu finns några orsaker annat än att man glömmer tömma mina så vore det bra om jag isf blev informerad om problemet. Just nu får jag gissa mig till olika orsaker vilket blir frustrerande i längden. Framförallt då jag har två barn i hushållet som ökar mängden och att en säck fylls på en vecka. Det kommer då naturligt bli mer veckan därpå om de inte blivit tömda och då kommer de inte tömmas av den orsaken. Tacksam om det kunde bli bättre informerat kring eventuella orsaker till att soporna hos mig inte hämtas vissa tillfällen. Upplever att jag ändå betalar för veckovis tömning.

Vänlig hälsning

Angela Vigart Hagtornsgränd 2 44537 bohus

RSS-flöde för uppdateringar till denna rapport Erhåll epost när uppdateringar ges till denna rapport

Uppdateringar

  • Tack för din rapport. Ärendet rör utebliven sophantering och är framfört till Renhållningen. Önskar du komma i kontakt med vår kundtjänst för Renhållning går det bra att kontakta oss på 0303-703000. Telefontid måndag-fredag 09.30-12.00. Hälsningar Kontaktcenter

    Tillstånd ändrat till: Löst

    Postat anonymt 08:15, mån 6 augusti 2018

Den här rapporten är nu stängd för uppdateringar. Du kan skapa en ny rapport på samma plats.