Du kan flytta runt med ditt tangentbord
plus
minus
vänster
höger
Placera en nål på kartan för att påbörja en ny rapport
mellanslag
Tryck på mellanslag igen för att anpassa platsen
mellanslag
Påbörja
rapporten här
Flytta
rapporten hit
Tillbaka till samtliga rapporter

Skräp har blåst upp från återvinningsstationen

Rapporterat av desktop i kategorin Återvinningsstationer, anonymt 10:58, tisdag 24 mars 2026

Skickades till Hylte kommun, 1 minut senare. FixaMinGata-ref: 51110.

Under vintern har det blåst upp diverse skräp från återvinningsstationen och har hamnat vid postlådorna vid Timmervägen

RSS-flöde för uppdateringar till denna rapport Erhåll epost när uppdateringar ges till denna rapport

Uppdateringar

  • Tillstånd ändrat till: Utreds

    Uppdaterad av Hylte kommun 15:34, måndag 30 mars 2026

  • Kategori ändrat från ‘Nedskräpning’ till ‘Återvinningsstationer’

    Tillstånd ändrat till: inte kommunens ansvar

    Postat av Hylte kommun 13:33, tisdag 16 juni 2026

  • Hej och tack för din felanmälan.

    Från 1 januari 2026 ansvarar SÅM (Samverkan Återvinning Miljö) för de obemannade återvinningsstationerna.

    Är det fullt i någon behållare eller skräpigt på din återvinningsstation? Hjälp oss genom att meddela att stationen behöver städas eller tömmas. Felanmälan görs via Sveriges Avfallsportal www.sopor.nu

    Hälsningar VA

    Postat av Hylte kommun 13:36, tisdag 16 juni 2026

Ge en uppdatering

Din information kommer endast användas i enlighet med vår integritetsskyddspolicy

Nästa: Berätta för oss om dig

Din uppdatering

Berätta för oss om dig

Har du ett lösenord för FixaMinGata?