rapporten här Flytta
rapporten hit
Skräp i vägkanter
Rapporterat av Android i kategorin Nedskräpning, anonymt 10:07, fredag 20 mars 2026
Skickades till Östra Göinge kommun, 2 minuter senare. FixaMinGata-ref: 51072.
Skräp i vägkanter från den skarpa kurvan ända ut till Brobyvägen. Går inte att ladda upp bilder. Börjar ett antal blå sopsäckar sen fortsätter det med blandat skräp.
Uppdateringar
-
En del är fixat, men från skarpa kurvan efter återvinningen och ända till Brobyvägen är skärpet kvar. (var kvar i torsdags när jag gick där sist) Det går inte att ladda upp foton, har varit problem en längre tid. Mvh Mona
Postat anonymt 07:21, lördag 18 april 2026
-
En del är fixat, men från skarpa kurvan efter återvinningen och ända till Brobyvägen är skärpet kvar. (var kvar i torsdags när jag gick där sist) Det går inte att ladda upp foton, har varit problem en längre tid. Mvh Mona
Postat anonymt 07:22, lördag 18 april 2026
Fortfarande öppen, via enkät -
Ligger fortfarande kvar
Postat anonymt 16:46, lördag 16 maj 2026
Fortfarande öppen, via enkät -
Ligger kvar, det har väl varit för jobbigt att ta steg ut i terrängen för att plocka det som lämnades kvar
Postat anonymt 17:01, lördag 13 juni 2026
Fortfarande öppen, via enkät
Ge en uppdatering
Din information kommer endast användas i enlighet med vår integritetsskyddspolicy
