rapporten här Flytta
rapporten hit
Löst
Släckta lampor på nyrenoverad bollplan
Rapporterat av iOS i kategorin Lekplatser, anonymt 18:43, mån 10 februari 2020
Skickades till Stockholm, 2 minuter senare. FixaMinGata-ref: 16611.
Varför är lamporna släckta? Barnen leker här i den varma vintern, men i mörkret. Varför är det mörkt?
Uppdateringar
-
Kommunen tiger still...
Postat anonymt 11:22, tis 10 mars 2020
Fortfarande öppen, via enkät -
Inte ett knyst från kommunen...
Postat anonymt 20:47, ons 8 april 2020
-
Inte ett knyst från kommunen...
Postat anonymt 23:47, ons 6 maj 2020
-
Ingen kontakt från kommunen
Postat anonymt 20:27, tors 4 juni 2020
-
“Ingen kontakt från kommunen”
Postat anonymt 10:29, fre 3 juli 2020
Fortfarande öppen, via enkät -
““Ingen kontakt från kommunen””
Postat anonymt 11:29, mån 3 augusti 2020
-
“““Ingen kontakt från kommunen”””
Postat anonymt 12:22, mån 31 augusti 2020
Fortfarande öppen, via enkät -
““““Ingen kontakt från kommunen””””
Postat anonymt 13:36, mån 28 september 2020
-
Efter att ha rapporterat via stadens egen app fick jag kontakt med Idrottsförvaltningen, som mejlade vidare till stadsdelsförvaltningen. Jag fick mejla dem en gång själv, sen ringde en vänlig herre upp och förklarade länge och väl vad som hänt. Lamporna ska fungera inom kort.
Tillstånd ändrat till: Löst
Postat anonymt 10:04, fre 2 oktober 2020
Den här rapporten är nu stängd för uppdateringar. Du kan skapa en ny rapport på samma plats.